Και η φετινή BAU ήταν μια μεγάλη επιτυχία για τη διοργανώτρια εταιρεία, μιας και έσπασε κάθε ρεκόρ επισκεψιμότητας, με περισσότερους από 250.000 επισκέπτες, όπου οι 85.000 ήταν από χώρες του εξωτερικού.
Αυτό που ανακοίνωσαν και φέτος οι ιθύνοντες της έκθεσης, είναι το γεγονός πως κάθε χρονιά τα νούμερα συμμετεχόντων, αλλά και επισκεπτών αυξάνονται συνεχώς. Αυτό όμως που και αυτή τη χρονιά αξιολογείται θετικά είναι το γεγονός πως οι διεθνείς επισκέπτες αυξήθηκαν συγκριτικά με το 2017, ξεπερνώντας τους 85.000. Μεγάλος ήταν ο αριθμός όμως κι ο αριθμός των εκθετών, όπου συνολικά 2.250 επαγγελματίες (2.120 ήταν ο αριθμός των εκθετών το 2017) από διάφορους κλάδους και από 45 χώρες, συμμετείχαν στην BAU, θέτοντας έτσι ένα νέο ρεκόρ συμμετοχής.
Ρεκόρ κι αυτή τη χρονιά!
Όπως δήλωσε κι ο Reinhard Pfeiffer, Managing Director της BAU, «Αυτή η χρονιά, αλλά όπως κι όλες οι προηγούμενες, ήταν τρομερά επιτυχημένη για την έκθεσή μας. Ο πήχης ανέβηκε ακόμα ψηλότερα, τόσο από την μεριά των επισκεπτών, όσο και των εκθετών. Νούμερα που αποδεικνύουν την δουλειά που κάνουν οι άνθρωποι της BAU. Επίσης εξαιρετικά εντυπωσιακό ήταν το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών για τον αυτοματισμό των κτιρίων, αλλά και για τη ψηφιακή εποχή. Φαίνεται πως η ψηφιοποίηση κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος και φαίνεται πως αναμένεται να κυριαρχήσει στον τομέα των κατασκευών».
Ικανοποιημένος όμως ήταν κι ο Dieter Schäfer, Board Director της BAU, ο οποίος ανέφερε: «Για τους εκθέτες η BAU 2019 ήταν μια πολύ επιτυχημένη εμπορική έκθεση. Υπήρχαν δύο βασικοί λόγοι γι’ αυτό. Πρώτον, η ποιότητα των επισκεπτών και η αύξηση των διεθνών επισκεπτών, η οποία αποκαλύπτει την ενδυνάμωση του διεθνή χαρακτήρα που έχει η έκθεση. Και δεύτερον το γεγονός ότι η Messe München παρουσίασε τον extra εκθεσιακό χώρο με έναν μοναδικό τρόπο, αναδεικνύοντας ακόμα καλύτερα τα εκθέματα».
Υψηλά ποσοστά ικανοποίησης
Όπως γίνεται κάθε χρόνο, η εταιρεία ερευνών Gelszus, διεξήγαγε μια έρευνα σχετικά με την ικανοποίηση των επισκεπτών της BAU. Το 97%, βαθμολόγησε πως η BAU είναι μια εξαιρετική έκθεση, η οποία είναι πρωτοποριακή και διεθνώς αναγνωρισμένη. Το 95% των ερωτηθέντων ανέφερε πως η BAU είναι η κορυφαία κλαδική έκθεση. Ακόμα ένα θετικό στοιχείο είναι πως η πλειοψηφία των επισκεπτών επισήμανε πως η BAU αποτελεί ένα εξαιρετικό περιβάλλον για τη σύναψη δυνατών επιχειρηματικών συμφωνιών, ενώ σύσσωμοι οι εκθέτες σκοπεύουν να συμμετάσχουν και στην επόμενη BAU που θα πραγματοποιηθεί το 2019.
Το digital είναι το μέλλον!
Η φετινή BAU ξεχώρισε σε έναν ακόμα τομέα της. Διάγοντας πλέον την ψηφιακή εποχή η BAU είχε το IT sector, όπου παρουσίαζε το μέλλον της σύγχρονης δόμησης. Περίοπτη θέση κατείχε και το θέμα τον «έξυπνων» κτιρίων και σπιτιών. Εκεί παρουσιάστηκαν όλες οι νέες τάσεις, από χερούλια πόρτας με αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, έως και ενεργειακές προσόψεις κτιρίων και «έξυπνα» σπίτια.
Η digitalBAU θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2020
Η ψηφιακή εποχή είναι πλέον γεγονός και πολλές τεχνολογίες συνεχώς αναπτύσσονται διευκολύνοντας το έργο των σχεδιαστών, αρχιτεκτόνων, αλλά και των κατασκευαστών. Για αυτό και θα πραγματοποιηθεί και η digitalBAU την επόμενη χρονιά. Στη φετινή BAU υπήρχε ένα παρουσιάστηκαν οι νέες τεχνολογίες κατασκευών και φωτισμού. Στο επίκεντρο ήταν η ενσωμάτωση διαφορετικών εφαρμογών στο σπίτι και στο γραφείο, καθώς και οι διάφορες πτυχές και επιρροές του φωτισμού στην αρχιτεκτονική.
Ο Adalbert Neumann, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Busch-Jaeger Elektro, ήταν πολύ χαρούμενος και δήλωσε: «Ήμασταν σε θέση να δείξουμε σε πολλούς αρχιτέκτονες ότι το ευρύ φάσμα λύσεων προσφέρει τεράστιο όφελος στο σχεδιασμό! Το μέλλον είναι ψηφιακό και εργαζόμαστε πάνω σε αυτό και δεν υπάρχει καλύτερη έκθεση για να παρουσιαστούν όλες οι νέες τεχνολογίες».
Το επόμενο ραντεβού για την BAU, έχει οριστεί ήδη για τις 11 Ιανουαρίου 2021, στο εκθεσιακό κέντρο Messe München!