Οικονομική ανάπτυξη και το 2015 για την EGGER

Οικονομική ανάπτυξη και το 2015 για την EGGER

Η EGGER έχει κάθε δικαίωμα να κοιτά με ικανοποίηση το οικονομικό έτος 2014 – 2015 (το οποίο τυπικά τελείωσε στα τέλη Απριλίου), μιας και κατάφερε χάρη στη συνεχή καινοτομία της, αλλά και στη μελετημένη επένδυση σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, να έχει σημαντική (δεδομένων των οικονομικών συγκυριών της ευρωπαϊκής οικονομίας) αύξηση στα κέρδη της.

Ο συνολικός τζίρος της εταιρείας άγγιξε τα 2,26 δις ευρώ, επιτυγχάνοντας έτσι νέο ρεκόρ, κάτι στο οποίο συνέδραμε η αύξηση των προϊόντων με βάση το ξύλο, στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, αλλά και στο γενικότερο αγοραστικό ενδιαφέρον που επέδειξαν οι αγορές της Κεντρικής κι Ανατολικής Ευρώπης.

17 εργοστάσια κατασκευής

Ένα δείγμα για το πόσο σοβαρά και υπεύθυνα κάνει τη δουλειά της η EGGER είναι το πώς αναπτύσσεται συνεχώς στην δύσκολη αγορά της ξυλείας και των κατασκευών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 17 εργοστάσια κατασκευής που αριθμεί η EGGER. Παρά τις όποιες οικονομικές δυσκολίες της ευρωπαϊκής οικονομίας τα εργοστάσια παρήγαγαν διαρκώς, με την ανάπτυξη της φίρμας να είναι ραγδαία. Πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα διακόσμησης της EGGER του ετήσιου τζίρου της φίρμας, με τις συνολικές πωλήσεις να σημειώνουν ελαφριά άνοδο της τάξεως του 4,2% συγκριτικά με το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Καλά προετοιμασμένη και για το μέλλον

Η EGGER, δεν αντιμετωπίζει το μέλλον της κοντόφθαλμα. Αντιθέτως οραματίζεται και προετοιμάζει ενδελεχώς τις μελλοντικές της κινήσεις. Κάτι που αποδεικνύεται και από το ρυθμό παραγωγής των 17 εργοστασίων της, ο οποίος όλη τη χρονιά ήταν ραγδαίος, με τη συνολική παραγωγή να αυξάνεται κατά 264,9 εκατομμύρια κυβικά μέτρα, με τα laminate προϊόντα να αγγίζουν τα 27,8 εκατομμύρια κυβικά μέτρα.

Όμως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Για το λόγο αυτό λοιπόν η EGGER συνεχίζει τις επενδύσεις της και αυτή τη χρονιά με το συνολικό ποσό να αγγίζει τα 263,3 εκατομμύρια ευρώ. Από αυτά τα 60,3 εκατομμύρια ήταν για εργασίες συντήρησης των εργοστασίων της και τα 203 εκατομμύρια δαπανήθηκαν σε επενδύσεις ανάπτυξης. Μάλιστα η μεγαλύτερη ανάπτυξη της φίρμας ήταν η επέκταση των κεντρικών της εγκαταστάσεων στο St. Johann στο Tirol της Αυστρίας.